23-24 lutego 2019, Gdańsk

Polityka prywatności

ESP szanuje prywatność swoich Klientów, użytkowników niniejszego serwisu, Partnerów i współpracowników. Ich dane są lub mogą być zbierane i wykorzystywane wyłącznie do prowadzenia bieżącej działalności ESP, ze szczególnym uwzględnieniem celów marketingowych i ich analizą. Sposób i zakres zbierania informacji, poza technicznymi aspektami funkcjonowania niniejszej witryny, określać będą oddzielne ustalenia – stosowne do ich przeznaczenia i publikowane w adekwatnej formie. W wykonywaniu powyższych zadań, ESP zapewnia o swoim przywiązaniu do respektowania obowiązującego prawa, w tym zwłaszcza ochrony szeroko pojętej prywatności, polegającej na nieudostępnianiu powierzonych danych stronom trzecim, zapewnieniu możliwości usunięcia lub poprawiania danych osobowych, zabezpieczeniu źródeł informacji, sposobie kontaktu zgodnym z życzeniem odbiorcy i za jego zgodą. Ponadto, większość potrzebnych analiz rynkowych ESP powierza wyspecjalizowanym firmom badawczym. Dane współpracujących lub odbiorców podmiotów wchodzących w skład ESP podlegają zasadom ustalanym przez te jednostki i za wyjątkiem restrykcji wiążących się z wzajemną umową, nie podlegają zwyczajom ESP, wyrażonych w przedstawionej polityce prywatności.

Zgodnie z przyjętą praktyką większości serwisów internetowych, przechowujemy zapytania HTTP kierowane do serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne witryny. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.

Znamy również:

Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz właścicielowi ESP. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis. Administratorem danych osobowych jest International Center of Events II Sp. z o.o. (02-495 Warszawa, Gierdziejewskiego 7/25a).

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

„INTERNATIONAL CENTER OF EVENTS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Warszawie (KRS: 0000577106, NIP: 5223039295, REGON: 362582817) oraz INTERNATIONAL CENTER OF EVENTS II spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Warszawie (KRS: 0000579925, NIP: 5223040588, REGON: 362709548) pod adresem: 02-495 Warszawa, ul. Kazimierza  Gierdziejewskiego 7/25A, zwane dalej łącznie i osobno „Współadministratorami” przetwarzają Pani/Pana dane osobowe, takie jak:  imię i nazwisko, dane kontaktowe (adresy email, numery telefonów) informacje o dotychczasowej współpracy oraz – jeżeli prowadzi Pan/i działalność gospodarczą lub pracuje na rzecz podmiotu świadczącego taką działalność – także następujące informacje o przedsiębiorcy numer PESEL albo KRS przedsiębiorcy, jego numery REGON i NIP oraz informacje o sytuacji prawnej, finansowej i pozycji rynkowej przedsiębiorstwa. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych może Pani/Pan kontaktować się ze Współadministratorami  pisemnie (na w/ adres ich siedzib), lub elektronicznie na adres e-mail: rodo@icevents.pl

Współadministratorzy przetwarzają powyższe Pani/Pana dane osobowe w celach:

  1. zawarcia lub wykonania zawartej z Panią/Panem lub podmiot, w którego imieniu Pani/Pan działa, umowy lub umów o dostawę towarów lub usług w związku z prowadzoną przez Współadministratorów działalnością gospodarczą,
  2. realizacji przez Współadministratorów obowiązków prawnych wynikających z zawarcia i wykonywania takiej umowy, np. obowiązków podatkowych lub sprawozdawczych;
  3. ochrony prawnie uzasadnionych interesów Współadministratorów lub osoby trzeciej w związku z zawarciem lub wykonaniem takiej umowy, np. w celu dochodzenia roszczeń wynikających z nienależytego wykonania umowy lub popełnienia przy jej wykonywaniu czynu niedozwolonego lub czynu zabronionego, albo obrony przed takimi roszczeniami.

Podanie przez Panią/Pana powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale w odniesieniu do niektórych danych może być  niezbędne do zawarcia i należytego wykonania umowy z Panią/Panem lub podmiotem, w imieniu którego Pani działa, udostępniając dane.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy, niż okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z zawartą z Panią/Panem umową, czyli przez 4 lata od końca roku, w którym wygasła umowa, w tym 3 lata to najdłuższy możliwy okres przedawnienia roszczeń, dodatkowy rok zastrzeżony jest na wypadek roszczeń zgłoszonych w ostatniej chwili i problemów z doręczeniem, a liczenie od końca roku służy określeniu jednej daty usunięcia danych dla umów  kończących się w danym roku. Jeśli przed zawarciem umowy cofnie Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w powyższych celach, lub do zawarcia umowy nie dojdzie w ciągu 12 miesięcy otrzymania od Pani/Pana ostatniej wiadomości w tej sprawie, Pani/Pana dane przetwarzane w tym celu zostaną niezwłocznie usunięte przez Współadministratorów.

Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przez Współadministratorów przekazane następującym grupom odbiorców:

  1. organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa oraz przysługujących tym podmiotom kompetencji, np. organowi nadzorczemu, kontrolującemu prawidłowość przetwarzania danych osobowych przez Współadministratorów, organom podatkowym, organom wymiaru sprawiedliwości
  2. osobom zatrudnionym u któregokolwiek ze Współadministratorów na jakiejkolwiek podstawie prawnej – w zakresie, w jakim zostali upoważnieni przez Współadministratora do prowadzenia z Panią/Panem korespondencji lub wykonywania w imieniu Wspoładministratora umowy zawartej z Panią/Panem lub podmiotem, w którego imieniu Pani/Pan działa;
  3. partnerom i podwykonawcom Współadministratora, którym Współadministrator powierzył poszczególne procesy biznesowe obejmujące czynności związane z zawarciem lub wykonaniem umowy zawartej z Panią/Panem lub podmiotem, w imieniu którego Pani/Pan działa, realizacją obowiązków z niej wynikających, albo dochodzeniem roszczeń lub obrony przed roszczeniami powstałymi w związku z jej zawarciem lub wykonywaniem, jak np. firmy świadczące usługi IT, czy HR, biura rachunkowe, doradcy podatkowi, kancelarie prawne, itp. – w zakresie, w jakim te dane są im niezbędne do właściwego świadczenia przez nich usług na rzecz Współdministratora;

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych przez Współadministratorów ma Pani/Pan prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  2. żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo dobycia zapominanym”) – w przypadku gdy:
  1. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku gdy:
  1. sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją oraz przetwarzanie danych oparte jest na podstawie niezbędności do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów;
  2. wniesienia skargi do organu nadzorczego – w przypadku gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie przez Współadministratorów Pani/Pana danych osobowych narusza normy prawne.

Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, ani nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub organizacji międzynarodowych.